Hanoi en reis naar het zuiden

22 december 2017 - Thành phố Hội An, Vietnam

Tijdens onze vorige reizen, hebben we geleerd dat een bus of trein misschien wel mooi klinkt als vervoersmiddel,  maar zeker niet altijd ideaal. Van Hanoi naar Da nang is "maar"  700 km. Echter met de trein kost je dan 12 uur. En na een uurtje naar buiten kijken gaat het wel snel vervelen.... Dus wij doen het gewoon met het vliegtuig.

Maar voor je weggaat uit Hanoi, nog even een rondje door de stad voor wat laatste foto's.

En dan zie je op het laatst nog even dat er ook landen zijn waar ze huisdieren eten...

En dan maar weer op weg naar het volgende avontuur. Uiteraard even afscheid nemen van het echtpaar de het hotelletje runt in Hanoi.  Klein van stuk maar groots in daden, en voorzien van een enorm lief karakter.

IMG-20171222-WA0000

Klokslag 0800 naar het vliegveld.  Even bagage afleveren,  en hup naar het vliegtuig van Vietjetair. Simpel en snel. En in Da Nang stond alweer een mannetje te wachten op het vliegveld met een bordje, met onze naam erop. Ideaal.

En nu lekker in Hoi An. We zijn benieuwd...