Hoi An en omgeving

25 december 2017 - Thành phố Hội An, Vietnam

Paar rustige dagen achter de rug. Lekker rondkijken in het stadje Hoi An, en met een brommertje de omgeving verkent.

DSC00943

Prachtig mooie omgeving. Rijstvelden, stranden, huisjes, lieve en vriendelijke (En soms wel erg kleine) mensen.

DSC00874DSC00876

DSC00883DSC00891

Op de 23e in de avond de oude stad bezocht. Daar staan nog zeer oude houten gebouwen uit de tijd dat de japanners nog aan de macht waren. Het middelpunt is daar de Japanse brug. Een erg mooi en toeristisch plekje, waar menig nieuw echtpaar op de foto word gezet.

DSC00903DSC00906

DSC00910DSC00914

De 24e ook een relaxte dag gehad. Gezellig kooles gehad in ons hotelletje. Simpele viatnamese gerechten, en heerlijk van smaak.

DSC00932DSC00933

DSC00934

Wat vooral bijzonder is van verre reizen, dat je mensen ontmoet die avontuurlijk ingesteld zijn, en waar je makkelijk contact mee maakt. Bijvoorbeeld een jong kroatisch stel dat we gisteren voor de 3e keer zagen in de stad (en dus voor koffie "moesten" trakteren ). Gezellige lui die samen de hele wereld afreizen tijdens hun vakanties en goede tips konden geven over toekomstige plannen van ons.

Tot zover. We wensen iedereen in Nederland en paar mooie kerstdagen.

1. Dolf Eenkhoorn:
    25 december 2017
    Goeie morgen, leuk dat jullie het fijn hebben, Merry Christmas en enjoy your day!
  2. Wen Kloet:
    25 december 2017
    Super leuk jullie reisverslagen te lezen.
    Fijne kerstdagen en tot het volgende verslag. X
  3. Herman en Dini:
    25 december 2017
    Fantastische reis zeg. Dat is echt volop genieten.
    Wij wensen jullie een geweldige kerst, en een prettige voorzetting van jullie reis.
  4. Peter:
    25 december 2017
    Thanks zusje en zwager, jullie ook! Blijf genieten van deze belevenis. Wij kijken en genieten mee!